Maandag 2 maart 2020 – 20:00u – Voorlichting vervolg inzake schadetraject de Teuge

Op maandag 2 maart 2020, zal om 20:00u in de kantine van de voetbalvereniging ZVV de Hoven een voorlichting bijeenkomst zijn door de advocaat Mr. Peter-Paul Bruens.

De voorlichting is alleen voor bewoners die nog meedoen in de rechtstzaak tegen de Vitens in zake de Teuge. Toen de dag voor kerst 2019 de uitspraak in hoger beroep voor de Stichting de Teuge uitgesproken werd, was het ook duidelijk dat we nu nog een schade vervolgtraject op individueel niveau te gaan hebben.

Mr. Peter-Paul Bruens zal voor de overgebleven clienten van de Haan Advocten in zake de Teuge versus Vitens, een voorlichting geven hoe het vervolgtraject eruit zal gaan zien. Welke vervolgstappen gezet gaan worden, hoe het tijdspad er ongeveer uit gaat zien en bovendien zal hij alle vragen die jullie hebben gaan beantwoorden.

Heb je vragen? Wil je weten hoe het verder gaat? Kom naar de voetbalkantine van ZVV de Hoven.

Locatie: kantine ZVV de Hoven
Tijdstip: 20:00u